۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروش رفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ۲۵۰ همت تسهیلات بانک کشاورزی برای متقاضیان + فیلم پلمب ۲ مشاور املاک در محدوده قاسم‌آباد مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پلمب ۱۱ بنگاه از ابتدای سال افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد چرا تعداد پرواز‌های داخلی تهران-مشهد نسبت به گذشته نصف شده است؟ اندر فواید خاموشی صادرات مرغ از تمامی مرز‌ها بلامانع است مرور خاطره تلخ سال گذشته و افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی برای خرید گوشت مرغ + ویدئو جولان سکه طلا همچنان در کانال ۴۰ میلیون تومان | حباب سکه تخلیه نشد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی ساخت واحدهای مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور کلید خورد شرایط جدید فروش نقد و اقساطی خودرو پژو پارس + جدول (اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش بلیت قطار در دست سه اپلیکیشن پایتخت‌نشین | بیکاری ۲ هزار اپراتور در سراسر کشور تجمع خانه‌های با رهن کمتر از ۱۰۰ میلیون در منطقه رسالت مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌زودی صدور دسته‌چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر قصد خرید طلا دارید بخوانید | پیش‌بینی مهم از بازار طلا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز یازدهمین جلسه حراج سکه طلا از ساعت ۱۲ امروز (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی چهار روز آینده قیمت قطعی و علی الحساب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد | چه کسانی می‌توانند ثبت نام کنند؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | دنا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سالگرد روز سیاه بورس و فرار ۶۶ همتی حقیقی‌ها از بازار! ثبت نام جدید ایران خودرو بدون قرعه کشی با تحویل فوری + جزئیات (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار ارز در پی مخابره پیامی مهم از ریاض و بغداد به تهران (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار مشهد | صورت‌حساب گرانی گوشت منتشر شد + جدول
سرخط خبرها

رییس خانه صنعت و معدن خراسان رضوی: نمایندگان مجلس باید نگاه کلیدی و اثر گذار در تولید داشته باشند

  • کد خبر: ۲۱۱۳۹۶
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
رییس خانه صنعت و معدن خراسان رضوی: نمایندگان مجلس باید نگاه کلیدی و اثر گذار در تولید داشته باشند
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گفت: اگر نگاه نمایندگان و مجلس در شرایط موجود اقتصادی به حوزه تولید نگاه کلیدی، اثر گذار، مهم و منطبق با بیانات رهبری باشد نتایج خوبی در حوزه تولید اتفاق خواهد افتاد.

فیروز ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص نقش نمایندگان در حوزه تولید و اقتصاد کشور تصریح کرد: تمام قوانین کشور چه حوزه اقتصاد و سایر حوزه‌ها توسط نمایندگان مجلس تبیین می‌شود و بعد از تایید شورای نگهان به اجرا می‌رسد در نتیجه یکی از وظایف و تکلیف بزرگ نمایندگان مجلس تدوین قوانین موردنیاز کشور است.

به گفته رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان، وظیفه دوم و دارای اهمیت نمایندگان نظارت بر اجرای این قوانین است. همچنین بحث رای اعتماد به تیم اجرایی رییس جمهور و وزرا است که نماینده مردم در مجلس می‌تواند نقش آفرینی کند در نتیجه نمایندگان مجلس نقش کلیدی درهمه حوزه‌ها دارند.

 وی ابراز کرد: با توجه به شرایطی که در حوزه اقتصاد در کشور حاکم است، یقینا یک انتخاب درست که اقتصاد را بشناسند و دغدغه تولید داشته باشد و نمایندگانی که در واقع معیشت مردم برایشان مهم باشد طبعا می‌تواند نقش آفرینی بزرگ تری در اجرای قوانین داشته باشد.



ابراهیمی افزود: اگر نگاه نمایندگان و مجلس ما به حوزه تولید درشرایط موجود اقتصادی نگاه کلیدی، اثر گذار،  مهم و منطبق با بیانات رهبری باشد نتایج خوبی مسلما خواهد داشت.

وی یادآورشد: نظرات رهبری طی ۱۵ سال گذشته در نام گذاری سال‌ها بیناگر دغدغه ایشان در حوزه اقتصاد است. اگر نمایندگان ما هم از این نظرات و بیانات بهره ببرند می‌توانند قوانین بسیار موثری در حمایت از تولید تنظیم و تصویب کنند. تا در نهایت نتیجه این اجرای درست قوانین در سفره مردم دیده شود؛ بنابراین نقش نمایند گان و مجلس در حوزه اقتصاد یک نقش کلیدی و مهم دارد

این فعال و دغدغه‌مند در حوزه اقتصاد تصریح کرد: یکی ازعمده‌ترین مشکل در حوزه تولید در حال حاضر این است که ۱۶ ماه است هیچ تسهیلات جدیدی به حوزه تولید تزریق نشده است و اگر تسهیلاتی است مربوط به واحد‌هایی است که از قبل تسهیلات داشته اند، اما در واقع هیچ تسهیلات جدید به این بخش داده نشده است و نیاز‌های مالی تولید در این مدت براورده نشده است و یک سری تسهیلات خرد و قطره چکانی داده شده که کاری به جایی نبرده است.

وی افزود: متاسفانه یکی از معضلات اصلی ما در پایان سال به خصوص با این تورم که باید به کارگر بخش تولید عیدی و حقوق داد نبود نقدینگی در بخش تولید است که هیچ تزریق تسهیلاتی هم به این بخش داده نشده است

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->